درباره ی افتتاحیه مدرسه ربات افزار چی میدونی؟

سلام امزوز 12 / مرداد / 98 که همزمان با تولد 3 سالگی ربات افزار  😃

 

امروز قراره همونطور که تو اینستاگراممون قولشو دادیم یه خبر خوب به شما بدیم.حالا این خبر چیه؟؟؟؟ 🤷‍♀️

از امروز دوباره مدرسه ربات افزار کار خودشو شروع میکنه و خیلی بهتر و قوی تر از قبل کنار شما خواهیم بود.😎✌

 

خب حالا بهتره بریم سراغ اصل مطلب و ببینیم که قراره تو مدرسه ربات افزار چیکار کنیم…

فعالیت های ما به سه دسته کلی تقسیم میشوند:

که در این بخش ما اخبار مسابقات و جشواره های رباتیک ایرانی و بین المللی رو بطور منظم برای شما گزارش میکنیم . تا خدایی نکرده مسابقه ای رو از دست ندین.

دراین بین گاهی هم از رویداد های مهم رباتیک  برای شما خبر تهیه میکنیم. تا شماهم درجریان تازه های رباتیک ایران و جهان قرار بگیرید.

 

  • دوره های آموزشی رایگان :

دراین بخش  مایک  سری آموزش برای شما آماده کردیم که به دسته های زیر تقسیم میشوند:

 

درباره ی افتتاحیه مدرسه ربات افزار چی میدونی؟

 

و در هریک از این شاخه ها   قرار ه که ما کلی پروژه راه اندازی کنیم 😉. درهر پروژه هم برای شما لیست قطعات، نحوه ی اتصالات ، سورس کامل کد ها و توضیحات چگونگی نوشتن کد ها بصورت دقیق آورده شده . تا شما به راحتی به مطالب اشراف پیدا کنسد.

درآخر هرپروژه هم ویدئویی از نحوه ی کارکرد مداری که باهم راه اندازی کردیم ، برای شما قرار داده میشه تا شما محصول نهایی هر آموزش رو بصورت عملی ببینید.

لازمه بدونید که آموز های میکروکنترلر ، آردوینو و رزبری پای در سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته ، درسایت قرار میگیرند . تا هرکس با هرسطحی🤗 بتونه پروژه دلخواهش رو راه اندازی کنه.

 

  • دوره های آموزشی تخصصی :

دراین بخش ما به آموزش نرم افزار های کاربردی مانند:آلتیوم و… می پردازیم و اونها رو در قالب ویدئو های آموزشی به شما ارائه خواهیم داد.این ویدئو ها پشتیبانی داشته  در هر  قسمتی که دچار مشکل شدید. میتوانید از مدرس دوره سوالات خودتون رو بپرسید.(بله همچین مدرسای با مسئولیتی داریم ما 😜).

این دوره ها به دو دست کلی تقسیم میشن:

دوره های کوتاه:

در این دوره های آموزش شاخه های مهم الکترونیک و نیز آموزش نرم افزار الکترونیک پرکاربردی را مشاهده میکنیم . که از پیچیدگی کمتری برخوردارند . و آموزش اون ها اندکی ساده تره.مانند:

آموزش نرم افزار کدویژن
-آموزش نرم افزار اورکد
-اصول ومبانی اندازه گیری
-اصول ومبانی برق
– و…
دوره های بلند:

این دوره ی آموزش نرم افزار الکترونیک که مربوط به نرم افزار های تخصصی ما میشن، بسیار جامع بود و ریزترین نکات  هم به شما آموزش داده میشه. و در پایان هر بخش پروژه ای عملی برای شما درنظر گرفته شده . که مفاهیمی که یاد گرفتید رو امتحان کنید.برخی از دوره هایی که در این بخش خواهید دید:

-آموزش جامع نرم افزار التیوم دیزاینر

-آموزش جامع شبیه ساز پروتئوس

-و…

 

در پایان هر کدوم از دوره های تخصصی ما از شما آزمونی گرفته میشه . وبه شما مدرکی داده  میشه . تا نشون بده که شما کاملا به اون مبحث اشراف دارید.

لازمه که بدونید مدرک شما قابل پیگیری و هرجایی که شما بخواهید از مدرکتون استفاده کنید به راحتی با تماس با پشتیبانی ما میتونن مدرک شما  رو برسی کنن.

 

امیدوارم عضویت در سایت مارو از دست ندین. تا در کنار هم کلی مطلب آموزشی یاد بگیریم.

درضمن یادتون نره انستاگرام مارو هم دنبال کنید. چون با ساخت هر پروژه ما و انتشار اون در صفحه اینستاگرامتون با هشتک ربات افزار (robotafzar#) از ما کپن تخفیف میگیرید، پس این فرصت و از دست ندین😉.

 

مقالات مرتبط

مقالات مرتبط

اگر می‌خواهید از آخرین و محبوب‌ترین مقالات ما در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل و شماره موبایل خود را در کادر زیر وارد کنید:

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
تعداد علاقه مندانی که تاکنون عضو خبرنامه ما شده اند: 3,593 نفر